мото та автозапчастини з Польщі мото та автозапчастини з Польщі Трекінг Вхід

Доставка і оплата

Доставка товарів з Польщі за допомогою інтернет-магазину SPOLSHY.COM.UA

Вибираючи запчастини на нашому сайті, Ви можете бачити величезний асортимент різних авто і мото товарів, кількість яких становить понад 25 мільйонів пропозицій. Виникає питання - Як же таке можливо на одному сайті і де саме весь цей товар знаходиться?

Річ у тому, що весь представлений асортимент товарів на сайті не є асортиментом одного продавця. Це товари тисяч різних фірм, підприємців, виробників і просто приватних осіб які розміщені в різних населених пунктах по всій території Польщі.

А як запчастина доставляється в Україну?

Практично всі представлені запчастини на сайті замовляються у продавців і доставляються кур'єрськими службами по території Польщі на наш склад в Польщі. Після цього ми доставляємо запчастини в Україну і відправляємо їх до Вас. Вартість доставки будь-якої запчастини залежить від її габаритів, ваги, відстані до місця прибуття, вартості і т.п. У деяких випадках, вартість доставки може навіть перевищувати вартість самого товару. У зв'язку з цим ми відобразили Вартість доставки у Ваше місто окремою сумою, яку ви бачите нижче під ціною і її так само необхідно врахувати і додати до основної вартості лота.

Ціна + Вартість доставки у Ваше місто = Вартість запчастини вже на Вашому відділенні пошти

Вартість доставки у ваше місто

Винятками є:

  • великогабаритні частини кузова;
  • номерні агрегати (двигуна, КПП і АКПП, інше);
  • лобове і заднє скло авто;
  • дорогі деталі кузова.

Такі запчастини як правило необхідно забирати у продавця на місці і вартість їх доставки розраховується індивідуально. До вартості доставки двигунів, КПП і АКПП, а також деталей, фактична вага котрих перевищує 50 кг, необхідно дораховувати митний збір і на доставку по Україні додається вартість дерев'яної обрешітки або палети.

Терміни доставки замовлених товарів у Ваше місто різні, але як правило не перевищують 5-7 робочих днів.

Також, для своїх клієнтів ми маємо спеціальні умови для відправок вантажів службами доставок Нова Пошта і Делівері, про які Ви можете дізнатися у наших менеджерів. У межах 500 км можлива доставка нашим транспортом. Забрати запчастини самостійно Ви можете за адресою: 45-000, Волинська обл., м. Ковель, вул. Грушевського 75.

Оплата товарів замовлених в інтернет-магазині SPOLSHY.COM.UA

Всі товари представлені в нашому інтернет-магазині знаходяться в Польщі і доставляються в Україну тільки за індивідуальним замовленням.
Щоб доставити потрібну Вам запчастину, нам необхідно повністю її оплатити постачальнику і покрити всі витрати на її транспортування. Саме тому будь-яке замовлення здійснюється тільки після ПОПЕРЕДНЬОЇ ОПЛАТИ в розмірі 30-50% від її повної вартості. Решту можна оплатити вже при отриманні.

БУДЬТЕ ЛАСКА БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ!!! МИ НІКОЛИ НЕ НАДАЄМО РАХУНОК ДЛЯ ОПЛАТИ НА ПРІЗВИЩА, ЯКИХ НЕ ЗАЗНАЧЕНО У СПИСКУ МЕНЕДЖЕРІВ НАШОГО САЙТУ!!! ТАК САМО МИ НЕ ПРИЙМАЄМО ЗАМОВЛЕННЯ В МЕСЕНДЖЕРІ TELEGRAM!!! ВИ МОЖЕТЕ ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ В НАШОМУ МАГАЗИНІ ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ НАШ САЙТ АБО КОНТАКТИ ВИЗНАЧЕНІ НА НЬОМУ!!!

Гарантія на запчастини замовлені в інтернет-магазині SPOLSHY.COM.UA

COVID 19!!!
У ЗВ'ЯЗКУ З СИТУАЦІЄЮ ПОВ'ЯЗАНОЮ З ВВЕДЕННЯМ КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ, ТЕРМІН ДОСТАВКИ ВСІХ ТОВАРІВ З ПОЛЬЩІ ЗБІЛЬШЕНО І МОЖЕ СТАНОВИТИ ВІД 5 ДО 14 РОБОЧИХ ДНІВ. ЧЕРЕЗ ЦЕ ХОЧЕМО ПОПЕРЕДИТИ ВАС ПРО ТЕ, ЩО ПОВЕРНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ТОВАРІВ НАЗАД ДО ПОЛЬЩІ НЕ ЗАВЖДИ МОЖЕ БУТИ МОЖЛИВИМ!
МИ ДОКЛАДАЄМО УСІХ МОЖЛИВИХ ЗУСИЛЬ ДЛЯ ПРИСКОРЕННЯ ПРОЦЕСУ ДОСТАВКИ І БІЛЬШ РЕТЕЛЬНО ПРОВОДИМО ОГЛЯД ОТРИМАНОГО ТОВАРУ!!!

У Польщі, як і в Україні згідно із законодавством споживач має право повернути НОВИЙ товар протягом 14-ти днів з моменту його придбання якщо товар не має видимих слідів пошкодження, розбору або НЕ акуратного поводження. Таким чином, з урахуванням термінів доставки запчастини в Україну і безпосередньо до Вас, термін на перевірку і установку запчастини залишається не більше 5-ти днів. На Б/В запчастини дається тільки перевірочна гарантія і їхнє повернення або обмін можливий тільки у випадках коли:

  • запчастина несправна або працює не коректно;
  • запчастина має істотні пошкодження, яких не було вказано на фотографіях лота;
  • запчастина прийшла не та, що була вказана в оголошенні;
  • були обговорені індивідуальні умови гарантії (повернення).

Перевірочна гарантія на Б/В запчастини складає 5 робочих днів, за умови що продавець так само дає від себе гарантію на перевірку.


Увага!!! Термін зберігання запчастини на відділенні пошти так само вважається терміном гарантії.

При поверненні запчастини необхідно врахувати, що вартість доставки в обидві сторони не повертається, а повертається лише вартість товару.
Особливу увагу треба приділити кузовним запчастинам. Річ у тому, що в Польщі при відправці бамперів, дверей, капотів, крил і т.п. продавець самостійно упаковує деталь різними пакувальними матеріалами, що потім може відобразитися на стані лакофарбового покриття. З цієї та багатьох інших причин ми не можемо гарантувати стан фарби деталей. Всі кузовні деталі на нашому сайті Ви можете замовити виключно під фарбування.

ПІДБІР І ДОСТАВКА Б/В КУЗОВНИХ ДЕТАЛЕЙ В КОЛІР — НЕ МОЖЛИВИЙ!!!

При замовленні електрообладнання, ТНВД, форсунок, КПП, АКПП та іншого, необхідно уточнювати у менеджера, чи є гарантія від продавця. Часто продавець в Польщі сам може не знати працездатність запчастини, оскільки запчастина була знята з авто після ДТП або на автошроті в Англії або Німеччині, і через це продає її дешевше, але без гарантії.

ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ ДЕТАЛЕЙ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ ЗАМОВЛЕНИХ ПО НОМЕРУ, ЯКИЙ НЕ СПІВПАДАЄ ІЗ НОМЕРОМ ВАШОЇ ДЕТАЛІ — НЕ МОЖЛИВІ !!!

Будь ласка, зверніть увагу на те, що НА Б/В ЗАПЧАСТИНАХ ДОПУСКАЮТЬСЯ:

  • забруднення, поверхнева корозія;
  • видимі сліди експлуатації або складського зберігання;
  • подряпини, відколи й здуття ЛКП, невідповідність тону або відтінку фарби;
  • дефекти, які легко усуваються, або сліди їх усунення;
  • відсутність оригінального маркування.

Наші співробітники особисто оглядають усі товари на відповідність замовленому лоту: відповідність заявленій комплектності, відповідність маркування, наявність пошкоджень або прихованих дефектів і завжди роблять додаткові фото реального стану отриманого товару. При виявленні будь-яких істотних невідповідностей, ми завжди попереджаємо замовника про їхню наявність та замовник має повне право відмовитись від замовленого товару або отримати його зі знижкою.

У випадку виникнення будь-яких конфліктних ситуацій, величезне прохання відразу звертатись з детальними роз'ясненнями за адресою: info@spolshy.com.ua

Будучи посередником між продавцем в Польщі і замовником в Україні, ми на жаль не можемо на 100% гарантувати якість, сумісність, цілісність і працездатність всіх як нових так і б/в запчастин представлених в нашому магазині. Але водночас ми максимально намагаємося мінімізувати можливість покупки нашими клієнтами недоброякісних товарів. Наші менеджери не перший рік працюють в сфері продажів запчастин для авто і мото техніки і добре знайомі з усіма тонкощами цієї справи. Щоб уникнути непорозумінь, будь ласка уточнюйте всю необхідну інформацію про стан, комплектацію, сумісності і можливості повернення запчастин у менеджерів перед тим, як замовити з-за кордону.
Ми поважаємо всіх наших клієнтів, але не можемо оплачувати Ваші помилки або бажання заощадити...
При цьому, ми так само залишаємо за собою право відмовити замовнику в доставці будь-якого товару, якщо:

  • бажання клієнта не збігаються з нашими можливостями;
  • така операція може бути нам економічно не вигідна;
  • така операція може нести за собою загрозу фінансових втрат;
  • така операція може нести за собою загрозу кримінальних або адміністративних правопорушень.

МИ НЕ НАДАЄМО ПОСЛУГИ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ, ОФОРМЛЕННЯ АБО ДОСТАВКИ ЧЕРЕЗ МИТНІ ПУНКТИ ПРОПУСКУ ЯКИХОСЬ ТОВАРІВ АБО РЕЧЕЙ КРІМ ТИХ, ЯКІ ПРЕДСТАВЛЕНІ НА НАШОМУ САЙТІ!!!!

Замовивши товари в нашому інтернет-магазині Ви автоматично погоджуєтеся з викладеними вище умовами.