мото та автозапчастини з Польщі мото та автозапчастини з Польщі Трекінг Вхід

Як вибрати ремінь генератора

Для чого потрібен ремінь генератора

Щоб передати обертаючий момент від двигуна генератора, сьогодні конструктори автомобілів використовують ремінь генератора, так як він працює набагато тихіше, ніж ланцюг. Цей ремінь складається з металевої основи і гумового кожуха. Крім підбору матеріалів і устаткування самого ременя, чимало уваги також приділяється конструкціям роликів і шківів, які відповідають за натяжку ременя. На внутрішній стороні ременя розташовані виступи, які відповідають за зчеплення ременя з іншими частинами автомобіля. Залежно від форм цих виступів, розрізняють зубчасті, поліклинові, і клинові ремені.

Якщо Ви купуєте б/у автомобіль, то варто звертати увагу на стан всіх ременів, а не тільки ременя ГРМ. Ремінь приводу, він же ремінь генератора, має схожі принципи роботи з ременем газорозподільної системи. Відповідно, його ресурс також обмежений. Якщо з ременем генератора щось не в порядку, то Ви почуєте характерний скрип під час обертання шківів. В тому числі, термін служби ременя генератора залежить від сили його натягу: якщо ремінь натягнутий не надто туго, або перетягнутий, то він швидше потребують заміни.

Види ременів генератора

Приводні ремені мають кілька загальних характеристик: тип, матеріал, жорсткість, форма, довжина, і ширина. Ремені генератора можна розділити на дві категорії:

  1. Вентиляторні, - короткі ремені вузьких перетинів, які використовуються в приводах автомобільних гідронасосів, генераторів і вентиляторів, гідропідсилювачів.
  2. Багатоклинові, - вони значно ширше вентиляторних ременів, і по суті своїй, є сукупністю клинових ременів, з'єднаних між собою спеціальними пластинами.

Коли варто перевірити справність ременя генератора

  1. Зникнення напруги в автомобілі без інших причин;
  2. Писк при запуску двигуна;
  3. Світло фар стало тьмяніше;
  4. Якщо загорівся індикатор на панелі.

Як часто потрібно міняти ремінь генератора

Термін служби ременя генератора залежить від конструкційних особливостей конкретно Вашого автомобіля, але середній термін заміни ременя генератора, - кожні п'ятдесят-шістдесят тисяч кілометрів пробігу. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що ремінь генератора може потребувати заміни через вплив на нього інших факторів, наприклад таких як температурний режим. Якщо Ви за п'ять років не наїздили п'ятдесят тисяч кілометрів, то все одно варто подумати над профілактичної заміною ременя генератора.

Як підібрати ремінь генератора

Найпростіший і найправильніший спосіб пошуку потрібного ременя генератора, - це пошук по VIN-коду автомобіля. Альтернативою можуть стати пошуки по марці, моделі, і року випуску автомобіля. Крайній варіант, - це пошук по коду ременя, якщо Ви його знаєте, або записали десь.

Підбір ременя генератора виключно по його параметрам може привести Вас до покупки неякісної запчастини від нечесного виробника. Як правило, такі деталі значно дешевше оригінальних запчастин, але вибираючи їх Ви купуєте кота в мішку: або все закінчитися добре, або ремінь проходить двадцять відсотків свого ресурсу, або обрив ременя генератора спровокує необхідність заміни ременя ГРМ.

Якщо Ви будете шукати ремінь генератора за параметрами, то слід врахувати довжину і ширину ременя, а також не забути про форму і кількості зубців. Адже меншу кількість зубців збільшить навантаження на них, і спровокує більш швидкий знос. І не забудьте звернути увагу на голограми і інші елементи захисту від підробок. Також рекомендуємо перед покупкою оглянути ремінь генератора на предмет тріщин. Адже гума з часом втрачає свою еластичність.

Як замінити ремінь генератора самостійно

Процес заміни ременя генератора досить простий, і не вимагає особливих умінь:

  1. Від'єднайте клеми акумулятора;
  2. Ослабте пристрій натягу;
  3. Зніміть старий ремінь і на його місце встановіть новий;
  4. Натягніть ремінь;
  5. Під’єднайте клеми акумулятора.

Якщо який-небудь з пунктів викликає у Вас складнощі, то можете подивитися відеоінструкції на YouTube. Єдине, на що варто звернути увагу, - це сила натягу ременя. Не залишайте це "на око", краще скористайтеся посібником з ремонту та експлуатації конкретно Вашого автомобіля.